پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240530
فرماندهي سردار شهيد حاج قاسم سليماني، فرماندهي بر دل‌هاست
تاریخ انتشار : 1399/10/09 09:06:53
نمایش : 1234
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: بنده مدتي را در کنار سردار شهيد حاج قاسم سليماني حضور داشتم و شهادت مي‌دهم که اين شهيد بزرگوار همه خصيصه‌هاي نيکو را در وجود خويش داشت، ايشان هميشه خود را خادم مي‌دانست و هر جايي که بود به دنبال برتري و فرمانده نبود، فرماندهي ايشان فرماندهي بر دل‌هاست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي‌محمد اکبري در آستانه شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني با حضور در دفتر جهانبين نيوز به بيان زواياي زندگي و شخصيت اين شهيد گرانقدر پرداخت.

متن اين گفت‌وگو به شرح زير است:

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در قيامت عده‌اي به جايگاه شهدا غبطه مي‌خورند اظهار کرد: از آنجايي که ما شيعه هستيم و به اين موضوع اعتقاد داريم که قطعا طبقات بهشت و جهنم وجود دارد و برخي از صالحان همنشين پيامبر و ائمه اطهار خواهند بود، مطمئنا شهيد سليماني هم يکي از اين افراد است، ما در زمان حيات شهيد سردار سليماني درخصوص معنويت، اخلاص و محبوبيت خدادادي اين شهيد اين غبطه را داشتيم.
 
وي رفتارهاي شهيد سليماني را الگويي براي همه مردم دانست و بيان داشت: همه ويژگي‌هاي اين شهيد بزرگوار نسبت به ديگر شاخصه‌هاي ايشان برتري دارد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه حاج قاسم به دنبال نام نبود و خشوع و تواضع از ويژگي‌هاي بارز ايشان است، افزود: شجاعت، مردم‌داري، مردم‌ياري و... ازجمله اين خصيصه‌ها است.
 
سردار اکبري خاطرنشان کرد: بنده مدتي را در کنار سردار شهيد حاج قاسم سليماني حضور داشتم و شهادت مي‌دهم که اين شهيد بزرگوار همه خصيصه‌هاي نيکو را در وجود خويش داشت، ايشان هميشه خود را خادم مي‌دانست و هر جايي که بود به دنبال برتري و فرمانده نبود، فرماندهي ايشان فرماندهي بر دل‌ها بود، حاج قاسم با همه ويژگي‌هاي والايي که داشت به سبب شناخته شده نبودنشان مظلوم هم بود.



سردار سليماني سياست‌مداري بي‌نظير بود
 
وي اضافه کرد: سردار سليماني علاوه‌براينکه فردي نظامي بود سياست‌مدار بزرگ و بي‌نظيري هم بود، ايشان ارتباطات موثري با سران کشورهاي مختلف دنيا داشت، بنا بر فرموده مقام معظم رهبري سردار سليماني يک مرد انقلابي بود و عمل انقلابي داشت و اين در حالي بود که امروز عده‌اي ادعاي انقلابي بودن دارند ولي عمل انقلابي ندارند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در تعبير ويژگي‌هاي سردار شهيد حاج قاسم سليماني همين يک کلمه کفايت مي‌کند که مقام معظم رهبري فرمودند "حاج قاسم خود يک مکتب است" تاکيد کرد: از آنجايي که مکتب يک پايه درس‌آموزي و يک دانشگاه است يعني حاج قاسم خود نمونه کاملي بود که همچون دانشگاهي مي‌توان در آن درس آموخت.

رفتن سردار شهيد حاج قاسم سليماني تاثيري جهاني داشت

وي با اشاره به اينکه همه شهدا افضل هستند بيان داشت: تاثير وجودي حاج قاسم سليماني از صدها برادر براي ما بيشتر است، چراکه تاثير اين شهيد بزرگوار بر دنيا و کل ايران بود، رفتن حاج قاسم تاثير جهاني داشت.
 
سردار اکبري ظهور گروه‌هاي تکفيري و ظهور داعش را بر اصل رعب و وحشت عنوان کرد و يادآور شد: زماني اگر کلمه اسلام را در اينترنت سرچ مي‌کرديم، شاهد تصويري از يک پرچم سياه و شمشير و خون‌ريزي بوديم و اين همان اسلامي است که قرار بود توسط گروه‌هاي تکفيري و داعش اجرا شود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري اضافه کرد: اگر داعشي‌ها و گروه‌هاي تکفيري به قبور ائمه اطهار دست پيدا مي‌کردند معلوم نبود چه بي‌حرمتي‌هايي صورت مي‌دادند.
 
وي يکي ديگر از اهداف شکل‌گيري گروه‌هاي داعش را نسل‌کشي همه مسلمانان و هر کسي که با آنان مخالفت کند دانست و يادآور شد: تکفيري‌ها مردم را به کافر و غيرکافر تقسيم مي‌کردند و کافران از نظر خودشان را به قتل مي‌رساندند.



اگر رزمندگان اسلام به فرماندهي شهيد سليماني نبودند، وضعيت منطقه غيرقابل پيش‌بيني بود

سردار اکبري شگرد داعش را استفاده از بي‌رحم‌ترين روش‌ها براي نابودي مخالفان عنوان و خاطرنشان کرد: تنها هدف داعش از اين اقدامات اسلام‌هراسي و ايجاد رعب و وحشت در دل مردم است، ملت ايران بايد بداند اگر تکفيري‌ها به مردم شيعه دسترس پيدا مي‌کردند، بالاترين فجايع را به‌وجود مي‌آوردند و محاصره چهارساله شهرهاي شيعه‌نشين و مقاومت مردم اين شهرها نشان از آن دارد که مردم اين شهرها مي‌دانستند اگر داعش وارد شهرهاي آن‌ها شود کسي زنده نخواهد ماند.
 
وي با اشاره به اقداماتي که در جهت شست و شوي مغزي نيرهاي تکفيري صورت گرفته بود ادامه داد: تاثير بر افکار اين افراد به قدري زياد بود که هر کدام از آن‌ها تصور مي‌کرد اگر تعداد بيشتري را بکشد زودتر وارد بهشت مي‌شود و اگر رزمندگان اسلام به فرماندهي سردار شهيد حاج قاسم سليماني نبودند معلوم نيست چه بلايي بر سر منطقه آمده بود.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: آنچه به مردم نشان دادند تنها بخشي از جنايات تکفيري‌ها در سوريه و عراق بود و در آينده عمق بي‌رحمي و قصاوت اين افراد در مقابل غيرنظامي‌ها که خود ما هم شاهد آن بوديم به تصوير کشيده خواهد شد.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html